A „Borkult a borászokért” kampánysorozatban a Borkultúra Kft. saját oldalain biztosított ingyenes megjelenést a tavaly év végi karácsonyi időszakban, így főleg hazánk borkedvelő közönségéhez jutottak el a felhívásra jelentkező pincészetek fontos bejegyzései. Ezzel párhuzamosan a Borkult folyamatosan tesz erőfeszítéseket annak érdekében, hogy a magyar borok jó híre az országhatárokon kívülre is eljusson. A VinAgora Nemzetközi Borverseny nemzetközi ismertségének köszönhetően most sikerült azt is elérni, hogy a világ egyik legismertebb platformján böngészhesse a nagyközönség a VinAgora érmes borait. De miről is van szó?
A Wine-Searcher weboldal hatalmas adatbázist kínál, ahol a világ borrajongó közönsége kedvére böngészhet a különböző országok borvidékei között, összehasonlíthatja a borok árait, értékeléseket és kóstolási jegyzeteket olvasgathat teljesen ingyen. A VinAgora érmet nyert borai ebbe az adatbázisba kerülnek be, így azok automatikusan kilépnek a nemzetközi piacra és bárki számára elérhetővé és megvásárolhatóvá válnak egy kattintással. A Wine-Searcher weboldalon kampányszerűen futó VinAgora hirdetéseinkkel a borverseny díjazott borait még nagyobb bizalommal fogadják az oldalra látogató fogyasztók és a szakemberek.
A Wine-Searcher 1999 óta működő weboldal azzal a céllal jött létre, hogy minden bor- és alkoholos itallal kapcsolatos információ forrása legyen világszerte. A fogyasztók számára könnyedén elérhetőek az ingyenes, online adatbázisban szereplő borok széles választéka, melyek között egyszerűen fellelhető akár a közvetlen közelünkben felellhető, legkedvezőbb árú palack. Havonta 5,2 millióan használják az oldalt borok vásárlására, értékelések olvasására, hírek, események böngészésére.
A felhasználók évente 240 millió alkalommal indítanak keresést az oldalon és válogathatnak a napi szinten frissülő adatbázis boraiból. Hát nem nagyszerű?